Subject: 1750 / Sarapuu ja Pähkli DP ala infrastruktuuri PP_v02
From: Toomas Naelapää <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 15:27:44 +0300

Esitan Transpordiametile  korduskooskõlastamiseks Sarapuu ja Pähkli DP ala
infrastruktuuri PP, sh ristumiskoht riigitee 11304 Aruküla-Kostivere km
2,63.

Projektdokumentatsiooni digikonteiner on salvestatud ja allalaetav
alljärgneval lingil

<https://www.dropbox.com/sh/29ygonc3tp3dd14/AACQDNGQDDyjsgt2Q0Uq_Kp3a?dl=0
>
https://www.dropbox.com/sh/29ygonc3tp3dd14/AACQDNGQDDyjsgt2Q0Uq_Kp3a?dl=0

PP on korrigeeritud vastavalt TRAM 17.04.2025 tähelepanekutele ja
17.03.2025 Krista Einama esitatud märkustele.

Lugupidamisega

Toomas Naelapää

Projekti juht

Novarc Group AS | A.H.Tammsaare tee 92, Tallinn 13423, Eesti

M: +372 503 9587 | T: +372 626 0038

 <mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]>
[email-masked]<mailto:[email-masked]> |
<http://www.novarc.ee%3chttp:/www.novarc.ee/>
www.novarc.ee<http://www.novarc.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.